Sífutó pálya

jelzés hossza 14,1 km
teljes emelkedő 250/320 m
nehézség közepes

Az útvonal a Donovalin található tájékozódási pontnál indul el, és a sífutópálya mentén emelkedővel halad egészen Poliankáig. Poliankán az útvonalak szétágazódnak. A zöld jelzésű sífutópálya enyhe emelkedővel gyönyörű erdei környezetben folytatódik, majd azután fokozatosan ér ki az erdőből egy tisztásra, melyről kedvező időjárási viszonyok esetén mesés a kilátás a Magas- Fátrára. Az út fokozatosan csökkenő, majd emelkedő útvonalon folytatódik egészen Žliabkar (Izbica) környékéig, ahol lehetőségük nyílik megpihenni és megtekinteni a valamikori Špania dolina völgyében lévő vízvezetéket. Az útvonal Žliabkar mögött meredekebb emelkedővel folytatódik Horný Šturec- ig, majd balra kanyarodva halad tovább egy másik sárga jelzésű sífutópályával együtt egészen a kereszteződésig. A kereszteződéstől már csak pár száz méter Šachtičkára, ahol az útvonal véget ér.

2. Polianka körvonal
jelzés hossza 2,8 km
teljes emelkedő 60/80 m
nehézség könnyű

Az útvonal sífutópályák kereszteződésénél kezdődik Poliankin. Egy kört alkot így mindkét oldalról meg lehet járni. Nem egy nehéz útvonal, így kezdő sífutók számára is alkalmas.

3. Močiare körvonal
jelzés hossza 5,9 km
teljes emelkedő 180/200 m
nehézség könnyű

Az útvonal három sífutópálya kereszteződésén kezdődik. Kört alkot így mindkét irányban teljesíthető. A sífutópálya egy részen együtt halad a zöld jelzésű Donovaly – Šachtička útvonallal. Az út erdőkön és tisztásokon keresztül vezet , melyekről gyönyörű a kilátás. A kevésbé tapasztalt síelők számára is alkalmas.

4. Šachtička - Izbica
jelzés hossza 6,5 km
teljes emelkedő 60/50 m
nehézség könnyű

Az útvonal a Donovalira vezető zöld jelzésű útvonallal együtt Šachtička feletti kereszteződésen kezdődik és Jelenska skalá- nál fejeződik be. Šachtičkától folytatódik Dolny Šturec-ra, ahol a síjelzés található. Dolný Šturecből tovább halad Jelenska skala felé a volt partizán bunkerhez (Mor Ho!) egészen Žliabkar-ra (Izbica), ahol újra találkozik a kezdeti zöld jelzéssel. A teljes útvonal tanösvényen keresztül halad át, és kedvező időjárási viszonyok esetén gyönyörű kilátás nyílik a Magas -Fátrára. Ez az útvonal még nincs megjelölve a térképen. Csak a kereszteződések vannak kijelölve.